Veelgestelde vragen

  • Ik heb geen water

    Kijk of de hoofdkraan open staat. Deze zit in de buurt van de voordeur. Meestal in een put na de voordeur of in een kast bij de voordeur.
    Wanneer deze open staat is er wellicht een probleem bij de leverancier van water. Neem contact op met de leverancier om te weten te komen of er problemen bekend zijn.
    Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met kantoor om een loodgieter te regelen.

  • Ik heb geen warm water

    Het water in de woning wordt opgewarmd door de cv-installatie welke ook de radiatoren verwarmt. Mocht u geen warm water hebben, kijk of de druk voldoende hoog is in de ketel. Mocht deze lager zijn dan 1 bar, vul dan de ketel bij zoals beschreven staat onder het kopje Verwarming.
    Wanneer de druk in orde is, kijk dan of er een foutmelding in de display staan. Normaal bestaan deze uit een letter en een cijfer, bijvoorbeeld "E01".

  • Ik heb een lekkage

    Wanneer u een lekkage heeft is het verstandig om, waar mogelijk, de bron van het water af te sluiten zodat er zo min mogelijk schade ontstaat aan de woning.
    Zorg dat het vocht zo goed mogelijk wordt opgevangen en dat alles zo droog mogelijk wordt gehouden. Op deze wijze wordt verdere schade voorkomen.
    Stel GOETH Beheer op de hoogte van de lekkage zodat er zo spoedig mogelijk maatregelen genomen kunnen worden.

  • De Vaatwasser werkt niet

    Ga na of de oorzaak te achterhalen is. Wellicht staat er geen stroom op de vaatwasser en is het simpel te verhelpen door de groep weer te activeren in de meterkast. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met GOETH Beheer.

  • Mijn toilet is verstopt

    Ga na of er een zichtbare verstopping is. Zorg voor een paar lange rubberen handschoenen en probeer de oorzaak uit de pot te halen. Mocht dit niet baten, probeer een ontstopper. Zet de rubber nap over het gat van de pot en druk de stok enkele keren in. De rubber nap zuigt vaccuum waardoor de ontstopping los schiet.
    Mocht dit niet werken, neem dan contact op met GOETH Beheer.

  • Het douche- / badwater loopt niet weg

    Ga na of er een zichtbare blokkade is. Verwijder haren en vetten, welke gemakkelijk weg te halen zijn uit de afvoer. Giet kokend water in de afvoer en wacht 10 minuten.
    Mocht dit niet werken, probeer de afvoer te ontstoppen met een rubberen ontstopper. Zet de rubber nap over de afvoer en duw de stok enkele keer in zodat er een vaccuum wordt gecreëerd en de afvoer wordt ontstopt.
    Mocht ook dit niet werken, probeer vloeibare ontstopper van HG. Dit merk is het minst schadelijk voor de afvoerbuizen. Lees de aanwijzingen op de verpakking goed voor gebruik.

  • De riolering lekt

    Wanneer u een lekkende afvoer of riolering hebt, zorg dat het vocht zo veel mogelijk wordt opgevangen in een bak of emmer. Voorkom schade aan de woning. Bel GOETH Beheer om de lekkage op te lossen.

Ik wil graag een melding maken

Typ hier uw vraag / opmerking

Uw gegevens

Voornaam:
Achternaam
Adres:
Plaats:
Telefoon:
Emailadres:
  CAPTCHA Image
Verificatiecode:
[ Genereer nieuwe code ]
Niet de informatie gevonden die u zocht?
Bel dan met onze telefonische helpdesk
040 - 213 02 23