Veelgestelde vragen

  • Wat is het wachtwoord van internet?

    Het wachtwoord van internet wordt meestal bij de begininspectie verstrekt. Mocht dit niet het geval zijn, informeer eerst bij eventuele huisgenoten.
    Mochten er geen huisgenoten aanwezig zijn of is het wachtwoord ook bij hen onbekend, informeer bij GOETH Beheer.

  • Er is geen internetsignaal

    Ga na of de antenne voor ontvangst van het signaal aan staat en werkt. Mocht dit het geval zijn, ga dan na of de modem en eventuele router werken. Reset de modem en router door de stroom er 5 minuten af te halen. Zet vervolgens eerst de modem aan en daarna de router. Op deze wijze kan er een verbinding tot stand komen en daarna een netwerk.
    Mocht dit niet helpen, ga dan na of er eventueel een storing is op het netwerk van de provider. Mocht de provider onbekend zijn of is er geen storing, neem dan contact op met GOETH Beheer.

  • Internet is niet snel genoeg

    Ga na of uw huisgenoten veel downloaden. Dit kan invloed hebben op de snelheid van het netwerk. Wanneer u zelf een internetabonnement heeft zult u zelf de problemen met het netwerk en/of verbinding op te lossen.
    GOETH beheer is niet verantwoordelijk voor de snelheid van het internet. Dit is een contract dat de eigenaar met de provider heeft afgesloten waar GOETH geen inzicht in heeft.

Ik wil graag een melding maken

Typ hier uw vraag / opmerking

Uw gegevens

Voornaam:
Achternaam
Adres:
Plaats:
Telefoon:
Emailadres:
  CAPTCHA Image
Verificatiecode:
[ Genereer nieuwe code ]
Niet de informatie gevonden die u zocht?
Bel dan met onze telefonische helpdesk
040 - 213 02 23