• Vragen en antwoorden

    Nederlandse systemen voor bijvoorbeeld verwarming, internet of elektriciteit lijken misschien ingewikkeld. Op deze site vindt u tips en advies om kleine storingen of problemen heel eenvoudig zelf te verhelpen, zodat u niet hoeft te wachten op een onderhoudsmonteur. Maak uw keuze uit de menubalk hierboven en kijk of uw vraag erbij staat. Ook het opzeggen van de huur kunt u online doen.

     
  • Online melden en noodgevallen

    Wilt u toch liever een professional? Via het online formulier kunt u uw probleem bij ons melden en zorgen wij ervoor dat het zo goed en snel mogelijk wordt opgelost. Voor noodgevallen zijn wij 24/7 bereikbaar via telefoonnummer 040 - 213 02 23

     
  • Probleem oplossen: taak verhuurder of u?

    Een groot deel van het onderhoud aan uw woning valt onder de verantwoordelijkheid van de verhuurder. Er zijn echter ook aspecten waar u als huurder voor moet zorgen. In de online onderhoudsbrochure ziet u precies wie waarvoor verantwoordelijk is. 
    Twijfelt u, of kunt u de gewenste informatie niet vinden, neemt u dan contact met ons op.

     
 

Ik wil graag een melding maken

Typ hier uw vraag / opmerking

Uw gegevens

Voornaam:
Achternaam
Adres:
Plaats:
Telefoon:
Emailadres:
  CAPTCHA Image
Verificatiecode:
[ Genereer nieuwe code ]
Niet de informatie gevonden die u zocht?
Bel dan met onze telefonische helpdesk
040 - 213 02 23